Almindelige spørgsmål og svar

Almindelige spørgsmål og svar

Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål, vi modtager. Finder du ikke svaret på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores support.


Hvis du fortryder dit køb, skal du give os skriftlig besked herom. Det kan du gøre ved at sende os en e-mail eller kontakte os via chat. I din besked skal du oplyse dit navn, din adresse, din e-mailadresse, dit ordrenummer og de varer, du annullerer, i din besked.
Klarna Faktura - Få først. Betal senere
Du modtager en faktura, når du har afgivet din bestilling, som skal betales inden for 30 dage.

Delbetaling med Klarna
Hvis du vælger at betale dit køb i rater med Klarna, kan du i stedet vælge at dele betalingen op på 3, 6 eller 12 måneder. Fakturaen sendes i midten af hver måned. Der foretages en kreditvurdering for hvert enkelt køb for at afgøre, om Klarna kan tilbyde dig delbetaling for det pågældende køb.
Leveringstiden er ca. 2-4 arbejdsdage afhængigt af den valgte forsendelsesmetode. Ordrer afgivet før. 16 sendes normalt samme dag.
Leveringstiden er ca 2-4 virkedager avhengig av valgt fraktmetode. Bestillinger lagt inn før 16 sendes vanligvis samme dag.
Hvis du angrer på kjøpet, må du gi oss beskjed skriftlig. Dette gjør du ved å sende oss en e-post eller kontakte oss via chatten. I meldingen din må du oppgi navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer og hvilke varer du angrer på.
Søknaden om faktura eller delbetaling er alltid gjenstand for en individuell kredittvurdering foretatt av kreditor og er ingenting vi kan påvirke. Dette kan skyldes at du tidligere har kommet for sent med en betaling eller har fakturaer som er ubetalte. Vi anbefaler derfor at du kontakter Klarna direkte for å få et mer detaljert svar eller be om en manuell prøveversjon.
Vores ambition er, at du altid skal være tilfreds. Vi kan dog kun yde garanti for fabrikationsfejl, når resultatet af kosttilskud varierer og afhænger af flere faktorer. Alle oplever også smagsoplevelser forskelligt, og vi kan derfor Vi garanterer heller ikke, at du vil kunne lide en bestemt smag.

Det er dog vigtigt for os, at du er tilfreds, og du er velkommen til at kontakte os og fortælle os, hvad du synes, så vil vi gøre vores bedste. bedst muligt at gøre dig glad alligevel.
Hvis du har modtaget en forkert vare, eller hvis en vare mangler, skal du kontakte vores kundeservice skriftligt via e-mail eller chat. Hvis du har modtaget de forkerte varer, skal du tage et foto af de varer, du har modtaget, og af de(t) manglende produkt(er). Hvis du mangler produkter, bedes du angive, hvilke produkter der mangler.
Fri frakt och fri retur över 499 kr
Der er ingen produkter i kurven!
Fortsæt med at handle
0